Vi flaggar på halv stång!


En arbetsplatsolycka orsakade en 36-årig killes död i fredags. Jag har inte en susning om vem han var men det har påverkat mig sen jag fick höra om det på jobbet igår. Det var på en fabrik i Lübeck, inom vår koncern, som detta förfärliga inträffade. Jag tänker på hans familj, framför allt på hans fru och barn. Jag tänker på hans arbetskamrater. Sen tänker jag på mig själv... Mina egna bekymmer blir ganska små när jag jämför det med denna hemska olycka.

Jag har, som tur är, härliga människor runt mig som jag kunnat ventilera detta med. Tack för att Ni finns!


Stor Kram!


Kommentarer
Postat av: Cattis

har tänkt på dig idag. jag finns här.....



Kramar


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0