Grillkväll på dagis!



Idag ska jag på grillkväll på Melissas dagis. jag har fått ledigt från jobbet ett par timmar för att göra detta. Det ska bli riktigt roligt. Vi ska själva ha grillgrejor med oss och sen blir det dansuppvisning. Melissa älskar att dansa och jag älskar att se henne vara så lycklig. Jag vet, sen innan, att jag kommer att bli så rörd att det kommer att rinna en glädjetår längs med ena kinden på mig... Sån är jag! Det kan jag inte hjälpa!

Jag älskar Dig min älskade lilla "Gulleplutta"!!!

Kommentarer
Postat av: Hanna

vad mysigt det låter! hoppas att det blir det med!

2009-05-27 @ 12:22:32
URL: http://hpsdagbok.blogg.se/
Postat av: Cattis

Jag är lika blödig... såna är vi!!!!



kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0