Det blev så bra!

Grillkvällen blev riktigt trevlig! Kunde knappt hålla tillbaka tårarna när jag såg lyckan i Melissas ögon och det var så härligt att se henne bli glad över att vi också var där. Underbart! Alla barnen var jätteduktiga! Dom barnen, inkl Melissa, som ska byta avdelning till hösten, fick gå upp på ett "guldpodie" för att ta emot sin pärm med foton, teckningar mm. Ja, vad ska man säga...jag är en blödig typ!

Jag saknar henne jättemycket och längtar till fredag när jag ska få mysa med henne igen!

Kommentarer
Postat av: Hanna

vilken kväll! såååå mysigt det låter! men klart att du blir tårögd över att se melissa lycklig!det är inget fel med det ;) barns glädje är så ärlig och hon är ju stora flickan nu ;)



haha, fotboll är det...

2009-05-28 @ 14:49:47
URL: http://hpsdagbok.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0