Suckig tisdag!

Det känns suckigt idag. Fattar inte varför. Jag saknar Melissa! Känner mig lite ensam idag. Kan bero på att jag är det... Är det nu jag ska be till min "högre kraft"? Men vad ska jag be om? Jag har för dålig fantasi för att komma på vad jag ska säga. Jag kanske bara ska be om sinnesro... Det får räcka! Så länge...

Jag undrar varför jag tänker så intensivt på Fia. Det har trots allt gått några månader sen hennes bortgång men det är som om det inte blivit verkligt för mig förrän nu. Jag vill att hon ska vara vid liv. Full av liv, som hon alltid varit innan. Jag kan inte fatta att hon var så sjuk att hon dog av det. Jag kan inte fatta att hon är borta! Man ska inte dö mitt i livet, det är orättvist.

Jag tänker på min pappas tal efter när han säger att han var stor nog att komma ihåg när Sofia föddes och han fick en lillasyster och nu fick han uppleva hennes bortgång också... Det får bara inte hända!!! Jag kan inte hantera det! Jag går i sönder!!!

Kommentarer
Postat av: Mia

hej gumman, en liten sak jag fått höra när det är som värst, är att när det gör som mest ont, är det växtvärk i själen, Smärta härdar. kram på dig

2009-04-07 @ 07:24:03
URL: http://vildaviola.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0