Misstag nr1...

Jag gjorde en klantig miss igår på jobbet. Jag hade vägt upp lite olika kryddor i en tunna, ca 12kg, och när jag satte in den i "skaken" hade jag glömt att sätta på locket... Fy fan vad det dammade! Jag blev lite skraj för att brandlarmet skulle gå men det klarade sig. Som tur var... Lite trist att jag inte kunde få igång den igen utan jag fick hämta en av våra elektriker som, efter nån timme, hade fixat den. Typiskt! Det bästa med detta är att jag kommer aldrig att göra om det. Misstag händer, det är mänskligt, men det var ganska pinsamt.

Jag mår jäkligt bra faktiskt! Jag är förvånad... Jag känner att jag är närvarande. Jag lyssnar när nån pratar med mig och jag kan ta till mig saker som jag hör. Häftigt! Min självkänsla har ökat, det märks. Jag tar ingen skit. Jag säger ifrån och jag kan stå för mina misstag. Det känns nästan som att ingenting kan knäcka mig för tillfället. Jag är en vinnare och jag är jäkligt bra på många saker. Dessutom är jag snygg, snäll och omtänksam! Ha!

Tjingeling!

Kommentarer
Postat av: Hanna

hahaha! det låter som något jag med skulle kunna göra =)



åhh vad härligt att du kan skriva så fina saker om dig själv, och tro på det... det är sant ska du veta!

jag kan med skriva så, men inte alltid tro på det själv...

2009-03-11 @ 18:43:04
URL: http://hpsdagbok.blogg.se/
Postat av: Mia

hej hej snygging! va kul att läsa i din blogg att du ,mår bättre, va inte rädd för dipparna, de kommer men de går snabbare och snabbare upp! Vi är bäst. kram

2009-03-15 @ 11:28:22
URL: http://vildaviola.blogspot.com
Postat av: Malin

fan vad kul att läsa detta inlägget :) du är duktig!

2009-03-15 @ 18:20:47
URL: http://muppmuppmalin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0