Härlig lördag!

Så otroligt lång en dag kan vara bara genom att stiga upp halv sju på morgonen... Man får riktigt anstränga sig för att ha nåt att göra så många timmar som en dag varar.  Jag och Melissa har förgyllt denna dag med barnprogram, massor med pussel, datasurfande, klädtvätt, soppromenad, lördagsgodisköp mm. Nu somnade hon i soffan... Det hade jag oxå behövt känner jag. Vet inte riktigt vad vi ska hitta på med ikväll. Har inte så stor lust att glo på melodifestivalen själv. Jag får se senare vad som händer. Är egentligen inte så intresserad av melodifestivalen alls.

När vi var ute på promenad tidigare idag tyckte jag att det kändes lite våraktigt i luften. Det var skönt att inte börja frysa direkt när man kommer utanför dörren. Det var riktigt skönt. Jag blev rofylld i kroppen.

Jag hade en liten dipp igårkväll. Vet inte riktigt varför. Eller jo, det vet jag nog... Det höll på att knäcka mig lite men på nåt vis lyckades jag mota bort det igen. Jag vet på ett ungefär hur jag ska göra när det blir så. Man kan ändra mående enkelt genom att tänka annorlunda. Om det inte är så att det är nåt extremt. Jag fastnar lätt i självömkan och ångest. Det vet jag om och är medveten om att om jag låter det hålla på ett tag blir det som en psykos. Helt sjukt! Men som sagt var lyckades jag mota bort det genom att ändra mitt tänk. Sen var jag otroligt trött oxå så det hade säkert en hel del med saken att göra.

Måste gå... Melissa ropar!

Hejsvejs!

Kommentarer
Postat av: Hanna

Tack så mycket! Det kan behövas...

Kände mig totalt misslyckad efter första körningen idag, men det gick över...



Kramar!

2009-03-19 @ 18:55:00
URL: http://hpsdagbok.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0