Fasiken!

Min dator är konstig och accepterar inte mitt lösenord av nån jäkla märklig anledning... Sitter nu hemma hos JN och skriver. Var ju tvungen att kolla om det hänt nåt sen sist... Jag har annars haft en ganska bra helg. Bowling med jobbet i frdags, slö som fan i lördags och idag har jag och M varit hos lilsis och våra barn har fått leka hela dagen. Det var kul för det var så längesen. Känner mig trött fortfarande efter den persen jag gick igenom här i veckan. Det värsta är att jag har en hel del kvar att göra idag att jag känner mig lite stressad. Får nog köra hem och få det fixat så jag kan hålla söndag i lugn och ro framför Beck.

Veckan som kommer nu jobbar jag kväll vilket innebär att jag inte kan gå på nåt möte... Hmmm! Jag skulle så gärna vilja göra det för det är ett tag sen sist. Det är så härligt på nåt vis att träffa alla människorna där... Ni vet vilka ni är! Stor kram till er!

Hörs snart, hoppas jag, om min dator vill som jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0