Det funkar!!!

Min dator funkar igen... Härligt! Vad skulle jag gjort utan den? Städat??? Tror inte det!

Jag ska snart gå och hämta min bil så jag kan köra till jobbet. Känns faktiskt bra. Det är lite kul med nya arbetsuppgifter. Än så länge har det gått väldigt bra. Det är mycket att lära... Jag måste tänka på vad jag gör hela tiden. Igår var det mycket Champinjonsås som skulle blandas. Jag är riktigt förundrad över hur många olika sorters kryddor, fett och bitdelar det finns i de olika produkterna. Det är enorma mängder som ska blandas och behandlas innan det slutligen packas ut till kund i affären... Sanslöst! Men framför allt intressant att se hur hela processen går till och vad där är i den mat större delen av svenska folket stoppar i sig... Jag lovar, inget är giftigt!

Annars är allt i sin ordning. Förkyld som vanligt men på bättringsväg. Jag saknar dock min dotter och mina möten. Kan nog inte gå på möte förrän på måndag. Har inte tillräckligt med komp för att ta ledigt på torsdag. Eller har jag det? Vi får se...

Stor kram! Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0