Dåligt samvete!

Jag har dåligt samvete för att jag är sjuk. Det är så korkat. Jag kan verkligen inte hjälpa det. Hade jag varit bakfullesjuk hade det varit en helt annan sak men nu är jag förkyld som en idiot och det golvar mig. Som tur är så är jag bättre idag än jag var igår. Idag kräks jag inte... Det är bra!

Trots allt har jag lyckats tvätta lite av den enorma tvätthög jag hade och diskat den största delen av diskberget. Det var jobbigt men det gick tack vare Alvedonen jag dopat mig med...

Ska strax gå och hämta min bil. Den är hemma hos J sen igår när han skjutsade mig hem... Fan oxå! Jag orkar knappt men jag måste. Jag ska ju kunna ta mig till jobbet imorgon... Jag måste va bra korkad som tänker jobba när jag mår piss men det känns oxå som ett stort måste. Jag ska ju börja på mitt "nya" jobb imorgon vilket jag längtat efter ett bra tag nu så därför tänker jag sticka dit.

Förutom sjukdomselände tycker jag att jag är hyfsat positiv. Jag har börjat planera lite för min framtid och det känns väldigt bra. Jag har en hel del drömmar som jag vill förverkliga. Sånt som förr kändes helt omöjligt gör inte det längre, av nån märklig anledning. Jag har äntligen fattat att jag är värd så jäkla mycket mer än att bli konstigt behandlad. Dessutom har jag så mycket mer att ge. Det är i alla fall vad jag tror. Vi får se.

Hörs senare... Ska hämta min bil nu! Pust!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0