AJ!

Jag slog i huvudet idag så det svartnade för ögonen och när det ljusnat igen var jag helt groggy i pannan... Fy faaan vad ont det gjorde! Min stackars jobbarkompis blev helt knäckt, har aldrig sett honom så stressad någonsin. Det gör ont fortfarande...

Jag har en ensam fredakväll... Vet inte om jag tycker det är skönt eller inte. Men jag hade planerat att jag skulle blogga lite men det är som om inte hjärnan fungerar riktigt som den ska. Jag har inte en susning om vad jag ska skriva. Skrivkramp kallas det nog...

Jag läser mina vänners bloggar och tänker på dom istället. Mia, med sina underbart söta flickor och Hanna med sitt körkortstagande och bokläsande mfl. Det känns bäst just nu...

Imorgon ska jag och Melissa till lillsyrran så våra töser ska få leka. Det ska bli riktigt skoj! Hoppas solen skiner så vi kan va ute en stund. Dom som vet säger att det ska va nyttigt...

Kram på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0