Jag måste diska!

Så är det!!! Jag hade matgäster igår... Fan, vad äckligt det luktar i mitt kök idag! Igår kväll kändes det helt ok att låta disken stå till idag men nu vet jag inte riktigt hur jag tänkte. Ska bara skriva lite här, dricka kaffe och titta lite på nyhetsmorgon. Hahahaha, jag kan inte låta bli att skratta åt Bengt Fritjofssons frissa!!!! Hur tänkte tv4:as stylister när dom tuperade upp allt hans hår?! Konstigt!!! Eller hur tänker tv4 när deras gäster sitter och dricker alkohol 9:50 på förmiddagen?! Jag tycker inte att det är ok! Ska dom inte köra bil hem sen? Jag vet att man får lov att göra reklam för alkoholhaltiga drycker men att sitta i tv och dricka känns inte så smart. Alla, var och en vuxen människa, har ansvar för sitt eget liv och fattar sina egna beslut om vad som är ok för dom. MEN! Hur är det med dom som inte har förmågan, eller på ett eller annat sätt inte kan ta ansvar för sitt liv på ett vettigt sätt?? Jag tycker inte att man ska försköna drickandet eller kunna använda tv4:as mysiga morgonstund som ett argument för alkoholintag!!! Fuck, vad irriterad jag blev! Tror jag ska gå lös på disken nu! Bäst att smida medan järnet är varmt... Hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0