Jag blir knäpp!

Jag vet inte hur jag lyckades men jag hade suttit och skrivit ett ganska långt inlägg som bara försvann... Puff Borta!!! Jag blir knäpp! Ajja, det är väl inte värre än att jag får skriva om det igen. Synd att jag inte riktigt minns vad jag skrivit! Jag har slängt in en maskin tvätt idag, för en liten stund sen. Det var dagens kraftansträngning... Puh! Jag har så jäkla mycket kläder. Eftersom jag nyligen flyttat har nästan alla kläderna varit nerpackade så det känns som om jag behöver tvätta allt innan jag hänger in det i garderoberna. Det känns tufft! Jag har funderat mycket idag på vad jag ska ha min blogg till... Och jag har kommit fram till att jag ska ha den för att skriva av mig tankar och funderingar. Jag kämpar på med mig själv, tycker faktiskt att det är ganska häftigt att arbeta med mig själv för ett bättre och värdigare liv. Det är inte lätt och det kommer att bli jobbigt, periodvis, men det är det värt. Så länge det går på rätt väg... Jag har fått för mig att jag gillar att skriva, jag har nämligen lättare för att skriva än för att prata. Men det var när man skrev med penna på papper... Vi får se hur detta går, jag tröttnar kanske... Kommer strax tillbaka, ska fixa lite med min tvätt! Den fixar inte sig självt. Tjingeling!

Kommentarer
Postat av: Malin

välkommen till bloggvärlden :)

skriv bara precis vad du känner, skit i vem som läser det, det gör jag :)

2009-01-20 @ 19:45:43
URL: http://muppmuppmalin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0