Jag är gråhårig!!!

Om jag ställer mig riktigt nära spegeln i badrummet och tittar riktigt noga då ser jag i utväxten att det skiftar lite i silver... Ska jag skratta eller gråta?! Visst, jag är inte tonåring längre och alla ska vi vandra denna vägen, bla bla bla... Men jag vill inte bli gammal! Jag känner mig inte vidare gammal så jag utgår ifrån att det är ett gott tecken! Håret går att färga. Tror jag ska beställa en ny tid hos min frisör lagom till nästa lön. Då var det ur världen... LÄGG LOCKET PÅ!!! I övrigt är det en hyfsat bra dag idag. Jag ska ha matgäster strax, jag ska träffa mina "likasinnade vänner" ikväll och jag ska köpa mig en bok som jag längtat efter att få göra! Min förkylning håller på att släppa! Jag kan andas igen! Bara det får mig på bättre tankar. Måste sätta igång med maten nu! Hejsvejs!

Kommentarer
Postat av: judhie

Hej Min kära lilla "kussa"...

Det glädjer mej att jag får äran att skriva den första kommentaren här...

Jag myser och blir riktigt stolt över din skriv-talang!!

Önskar dej all lycka på vägen mot en ljusnande framtid och ett långt, händelserikt liv... (Glöm ändå inte bort att även solen har sina fläckar)



o du... jag e ganska nyfiken på vilka dina middagsgäster är.. Hoppas på att få läsa om det härnäst!!!



PÖSS PÖSS

2009-01-22 @ 22:48:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0