Usch!

Jag är sjukt trött ikväll. Måste lägga mig strax. Jag har tränat innan jobbet idag och det har verkligen tagit all kraft jag har. Jag får fortsätta skriva imorgon, om jag hinner. Ska förmodligen hämta mina glasögon. Hoppas det! Då slipper jag va halvblind hela dan, men ruinerad...

DSF: Varför kostar allt sånt man måste ha så jäkla mycket pengar? Tandläkare, frisörer, optiker, spec.läkare mm. Konstigt! Det är detsamma som att bindor och ob ska kosta pengar, det borde va gratis. Eller hur?

Pöss!

Kommentarer
Postat av: Hanna

tack! men det hjälpte inte, för den blev inställd! någon som skulle vara med var sjuk, så jag får åka ner på måndag igen... var i malmö i alla fall... hade bestämt med pappas faster, och hon hade blivit riktigt besviken om vi inte hade kommit... var inte hos henne sist vi var i malmö.



jaaa, det undrar jag med! och jag behöver nya linser snart och helst nya glasögon... är så trött på de jag har =/



kram

2009-02-19 @ 16:58:48
URL: http://hpsdagbok.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0