Upp och ner!

Idag har det varit lite upp och ner i måendebacken. Mest upp i och för sig men ändå, jag blir lite orolig för det. Jag har varit hos tandhygienisten vilket gick jättebra. Jag var hos en optiker och beställde tid till imorgon. Det var på tiden, jag ser så jäkla dåligt! Ska bli skönt att få se världen igen... Imorgon är också den dagen jag ska träffa min läkare på njurmedicin... Det oroar mig en del. Jag har inte varit särskilt duktig på att ta min medicin regelbundet. Det vet jag och nu får jag förmodligen lida för det. Det var prat om att jag skulle få sätta ut den men med mitt slarv kan jag nog glömma det för en tid. Vi får se imorgon. Ska inte måla fan på väggen... Jag har en "klump" i magen. En "orosklump"! Fattar inte riktigt var den kommer ifrån, eller det gör jag nog, men jag fattar inte varför. Ska inte gå in mer i detalj där, jag måste gå och lägga mig, är helt slut i "huet"! DSF: Dom två programmen jag vill se på tv visas samtidigt på två olika kanaler, vilket ska jag spela in och vilket ska jag titta på? Oj! Jag kan inte spela in på min DVD. Hur gör jag då? Ska jag vänta till reprisen av det ena programmet då? Nej, det går inte. Jag har inte tv 400! Shit! Kanske jag kan ringa nån som kan spela in det ena... Hmmm, jag måste tänka! Jobbigt! Tror jag skaffar mig ett liv istället! Tack!

Kommentarer
Postat av: Hanna

tack, men jag tror inte att det finns så mycket andra kan göra just nu, det hela ligger hos mig själv och i hela situationen att vara "arbetssökande"... men tusan vad många jobb jag söker!



ja, vi ses antagligen på måndag!

kram

2009-02-04 @ 11:08:28
URL: http://hpsdagbok.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0