Steg 2!

"Vi började tro att en kraft starkare än vår egen kunde göra oss till hela människor igen". Jag fattar! Jag har inte den kraften själv men det känns lite koko att tro att en högre kraft, en älskande Gud, skulle kunna hjälpa mig. Jag får nog fundera lite mer på det steget. Inte nu dock, jag är skittrött.

Det har varit en bra dag idag. Jag är glad för det. Känns lite ensamt nu med tanke på att jag lämnat M till sin pappa och jag har inte möjlighet att träffa henne förrän på fredag. Lite trist men jag tror det är bra för mig att sakna henne. Jag lär mig att ta vara på tiden bättre som jag får ihop med henne. Nej, nu måste jag lägga mig, fortsätter imorgon...

Hejsvejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0