MÅNDAG!

Jag känner på mig att denna dagen kommer att bli knasig. Än så länge har allt funkat bra. Har dock sovit lite för många timmar inatt så huvudvärken har kommit smygandes... Jag är nu redo för en ny dag på jobbet. Jag är lite nervös. Tycker att det är lite konstigt att ingen kommenterade att jag ska byta avdelning och skift. Ajja, det kommer kanske idag. I vanliga fall brukar folk vara väldigt ärliga mot mig, på gott och ont. Vissa tror att de kan säga vad som helst till mig och kommentera mig hur dom vill. Som min personlighet, mitt utseende, min kropp och mitt tänk. Det kan jag bli jäkligt trött på. Det sätter onödigt mycket press på mig. Men jag ska bli bättre på att säga ifrån när jag tycker saker och ting är galna. Just nu har jag en känsla i kroppen som säger att jag måste försvara mig, att jag måste stå till svars för mina tankar. Varför känner jag så? Jag kan stå för mitt val av ny arbetsplats men det känns jobbigt att ingen tror på att jag kommer att klara av det. Vi får se. Hörs igen när jag kommit hem ikväll...

Pusselipusspuss!

Kommentarer
Postat av: Hanna

vad spännade med förändring på jobbet! vad ska du göra nu?

2009-02-16 @ 15:51:30
URL: http://hpsdagbok.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0