Jag ska börja på ett nytt jobb!

Ja, det ska jag. På samma abetsplats men en annan avdelning. Det ska bli riktigt kul med en ordentlig utmaning. Jag fattar knappt att det är sant men jag har gett mig fan på att jag ska klara det. Egentligen är jag på tok för tunn för ett så tungt arbete men det skiter jag i. Jag måste prova! Det ser jag fram emot!

Just nu har jag hittat lite extra energi så jag har slängt in lite tvätt i maskinen medans M vilar sig. Ska fortsätta med de bestyren nu innan hon vaknar igen... Sen ska jag göra mig klar för besök hemma hos min fantastiska vän JS. Vi ska laga middag till oss och umgås så som vi ofta gör... Traggar och dricker kaffe... Fan, det är kanske inte så pissigt med lördag i alla fall...

Kramelikramkram!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0