Ska träna idag!

Eftersom jag gett mig fan på att jag ska klara av ett riktigt tungt jobb känner jag att jag måste börja träna. Jag försöker hitta känslan jag hade igår när jag bestämde det. En jobbarkompis till mig ska hjälpa mig och peppade mig igår men idag känns det inte lika bra. Jag vill egentligen bara lata mig fram till jag ska jobba.

Imorgon kommer en en annan arbetskamrat till mig och ska lämna ett köksbord+4 stolar. Det ska bli så skönt att äntligen ha nånstans att sitta till bords. Det är förmodligen ett sånt bord som jag helst av allt vill ha. Ett sånt JS har. Tjohooo!!!

Nu måste jag göra mig klar, äta och lite sånt... Hörs ikväll!!! Hejsvejs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0