Guldkanten på min tillvaro!

Min lilla M har varit på bio idag med sin farmor och kusin A. Dom såg Bolt. M såg den för ett par veckor sen med J och blev mäkta förtjust i den stora tvn som kallas bio... När dom var ute på mitt jobb för att hämta J kunde jag inte låta bli att springa ut och ge henne massa kramar och pussar. Fan vad jag saknar henne!!! Hon är min guldkant på tillvaron och jag älskar henne enormt mycket! Jag måste komma ihåg att ladda filmkameran för det känns som om det är skitlänge sen jag filmade henne sist. Hon har så mycket roliga ideer och tankar som hon gärna delar med sig av. Som när hon tycker synd om någon som slagit sig eller om vi glömt något säger hon "åh, stackars nån, typiskt". Eller:

Jag: - Visst är Hello Kitty söt?
M:- Ja, men hon är ledsen.
Jag:- Jasså. Är hon ledsen?
M:- Ja, hon har inga pengar. Hon kan inte köpa glass.
Jag:- (skratt) Nej, det har hon nog inte. Ska vi ge henne pengar.
M:- Ja, stackars nån...

Var får hon allt ifrån? Min älskade girlygirl!!!

Tjing!

Kommentarer
Postat av: Cattis

Du är utmanad på min blogg. Antar du den?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0