Fan, jag kan se...

Jag har varit och hämtat mina glasögon! Jag kan alltså se igen... Det är som att komma ut ur en jävligt tjock dimma. Det känns som om jag blivit en halvmeter längre. Förmodligen ser jag ut som en fågelholk, är helt ställd över att välden ser ut som den gör!

Jag hoppas dagen idag blir bättre än gårdagen. Då var jag trött och kände mig jättefjabbig. Märkligt! Hade ingen lust att prata med någon alls, gömde mig mest under hela kvällen. Idag är en ny dag, med nya erfarenheter. Det kan bara gå åt skogen om jag tillåter det. Det ska jag försöka låta bli.

En sak som jag funderar mycket på för tillfället är varför jag har dragit mig undan allt umgänge jag haft innan. Jag har helt plötsligt inte kontakt med någon. Lite med JS men inte som förr. Jag känner mig skyldig och det tynger mig. Det får va DSF idag. Jag återkommer senare, när jag kommit hem från jobbet.

Chao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0