Det är söndag idag!

Ja, det är det men det är helt ok för mig. Planerna idag är tvätta undan lite tvätt, umgås med JS och lämna M till hennes pappa. Jag hade i och för sig behövt städa också men det tror jag att jag tar imorgon... Jag och M var hos JS igår och käkade middag. Trevligt! Jag provade Guitar Hero så nu är jag helt såld på det. Jag ska ta med mig min gitarr hem till henne idag så vi ska spela tillsammans. Det ska bli roligt!

För övrigt känns det faktiskt ganska bra idag. Jag hade ett givande prat med JS igår som jag tänkt lite på. Jag undrade om man kan få för mycket behandling i sitt tillfrisknande. Om det kan va så att det kan bli för mycket fokusering på att jag inte mår bra. Och det kan det! Hon förklarade att om man bara fokuserar och arbetar med det som är dåligt glömmer man lätt bort saker som är bra. Det tror jag på. Därför ska jag börja rota i sånt som är bra istället för allt som är dåligt. Jag ska ge det några dar och se vad som händer. Spännande! Jag tycker faktiskt att det är jäkligt häftigt att jobba med mig själv. Jag är på rätt väg, det känner jag!

En annan sak som hon sa var att vissa saker tillhör ens personlighet. Det tror jag också på. Ingen är ju perfekt! Alla mår dåligt ibland, det är sunt. Jag tror att allting handlar om vad för konsekvenser man får av sitt handlande och vad syftet är i saker man gör. Jag ska tänka på det och känna efter. Tack så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0