Absolut falukorv!!! Hahahahaha!

Grannen i Beck föreslog att stänka lite absolut vodka på den ugnsstekta falukorven. Hahahaha! Martin bara suckade! Han är cool han!

Min helg har varit bra. Lite körigt med tid och lite sånt men annars tycker jag att det har rullat på bra. Jag har fått köksbordet på plats och det ser faktiskt riktigt bra ut. Jag och M satt vid det när vi åt kvällsmat. Himla bekvämt. Jag har varit ganska social också i helgen vilket känns riktigt bra. Jag har saknat alla, mer eller mindre... Ensam är inte så jäkla stark som jag velat. Men jag har blivit bättre på att bla be om hjälp. Det har jag haft svårt för länge. Men just det att jag har levt i nån form av bubbla länge har jag varit orolig för. Det känns skönt att vara på väg mot det bättre.

Imorgon ska jag upp tidigt så nu måste jag göra mig klar för läggdax. Ha det gott alla ni som läser här... Alla andra med förstås.

God Natt!

Kommentarer
Postat av: Hanna

hahaha =) gott! verkligen typiskt svenska smaker!

2009-02-28 @ 10:51:55
URL: http://hpsdagbok.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0