Tack Nea!

...för att du påminde mig om att jag har en blogg... Ska kolla in din blogg oxå! Jag har varit riktigt dålig på att skriva ett tag nu men nånstans under dagen bestämde jag mig för att ta fart igen. Mycket har hänt i sommar, både roliga och tråkiga saker. Jag får gå in på detaljer senare...

Annars är det mesta som det brukar vara. Jag är fortfarande inne i 12-stegsprogrammet ACOA, vilket jag är glad för men jag måste börja arbeta bättre med stegen och självkänslan. Det är det som är det viktigaste för mig just nu. Jag får nog "börja om från början" tror jag. Men det viktigaste av allt är ändå att ta en dag i taget och att ta det lugnt! Det har jag alltid med mig som mål, sen är det inte alltid man når sina mål...som min förra chef skulle sagt...

Bye!

Kommentarer
Postat av: Cattis

Vad skönt att se att din blogg är igång igen. Hoppas du kan hitta tillbaka till lugnet och det mående du förtjänar.



Ses vi på torsdag??



kramkram

2009-08-18 @ 06:55:53
URL: http://www.attskrivaenbok.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0