Vilken helg!

Denna helgen har varit lite hektisk... Vi har haft kalas för Melissa, hon fyller fyra år i morgon. Det var trevligt men det blev ganska kaosartat som vanligt. Men det blev ett bra kalas för Melissa och hon verkar helnöjd så det känns ok trots allt.

För övrigt känns det som om jag traskar runt i gyttja eller åtminståne i stark motvind. Allt känns jobbigt. Jag har inte mycket planerat för veckan som kommer men jag blir nästan helt slut i hjärnan när jag tänker på den. Det kan bero på att jag ska jobba morgonskift och jag vet hur satans trött jag är på eftermiddan när jag kommer hem. Då får jag ofta dåligt samvete för att jag inte orkar hitta på något med Melissa osv. Sen är cirkeln igång igen...

Men jag är stolt över mig själv. Jag klarade av en sak igår i samband med kalaset, som jag inte klarat av innan. Det är en stor bedrift och det var ångestladdat MEN jag klarade av det!!! Det tackar jag för!

Sängen ropar på mig! Sov gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0