Nu är jag trött!

Jag är riktigt trött ikväll, det har varit en tuff dag på jobbet, mina fötter värker mm... Men det gör mig ingenting! Jag har haft en härlig helg så den har jag levt på idag. Inget har kunnat knäcka mig idag, det är så skönt! Håller min motvind på att vända? Det känns så! Jag är glad för det och jag tänker leva i det, fullt ut, så länge det varar.

Det har lagt sig ett bra lugn i min kropp. Det har känts så ganska länge nu, med undantag för en och annan dipp, det är riktigt bra. Den största förändring jag själv gjort är egentligen bara att jag tvingat mig själv att tänka annorlunda. Jag får fortfarande tvinga mig till annorlunda tänk men det kommer mer naturligt ändå. Jag klarar av så mycket mer än jag länge trott och jag är värd endast det bästa. Jag tänker inte ta mer skit!

Tack för idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0